Zwroty i reklamacje
Zwroty
Darmowe Zwroty
U nas nie ponosisz kosztów wysyłki i zwrotów na terenie Polski. Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 100 zł wysyłamy do Ciebie bezpłatnie a jeśli zechcesz dokonać zwrotu lub wymiany, też zrobisz to bezpłatnie za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Zwrot nadasz zamawiając kuriera DHL lub w wybranym punkcie DHL Parcelshop, korzystając z etykiety zwrotnej, którą znajdziesz w swojej przesyłce. Aby skorzystać z darmowego zwrotu wejdź na stronę https://dhl24.com.pl/zwroty/ i postępuj zgodnie z zamieszczona tam instrukcją:
- Wpisz numer przesyłki do zwrotu z załączonej etykiety
- Wybierz sposób nadania i potwierdź swoje dane
- Nadaj zwrot w dowolnym punkcie DHL POP lub oczekuj kuriera w ustalonym miejscu
Źle dobrany rozmiar, nieudany zakup?
Klienci APIA mają aż 21 dni na podjęcie decyzji - zwrot bądź wymianę zamówionych artykułów. Zwrotu artykułów można dokonać do 21 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przyjmujemy jedynie nowe, nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usuwać metek i nie zabrudzić lub uszkodzić butów. Powinny one być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.
W celu zapewnienia sprawnego przewozu towaru podlegającego wymianie bądź zwrotowi zalecamy zapakowanie towaru w paczkę. Możesz użyć w tym celu oryginalne opakowanie towaru bądź paczki w której towar został doręczony.
Procedura zwrotu
Jak rozpocząć procedurę zwrotu?
- Dokumenty zwrotu
Wypełnij Formularz zwrotu i odeślij go na adres (lub dostarcz do jednego z naszych salonów):
Apia sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 66
80-244 Gdańsk
lub pocztą elektroniczną: sklep@apia.pl
Formularz zwrotu znajdziesz w swojej paczce lub możesz pobrać go online. - Starannie zapakuj przesyłkę
- Termin wysyłki
Skorzystaj z naszego darmowego zwrotu za pośrednictwem DHL lub wyślij towar na własny koszt dogodną dla siebie formą wysyłki. Masz na to 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu. Zwrot wyślij na adres:
Apia sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 66
80-244 Gdańsk
lub dostarcz do jednego z naszych sklepów.
Zwrot należności
Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie do 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie (nie dotyczy towarów uszkodzonych lub nie odesłanych). Poinformujemy Cię o tym mailowo.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „płatności gotówką przy odbiorze w salonach” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe.
Reklamacje
Przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej zachęcamy do kontaktu na sklep@apia.pl.
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres sprzedawcy, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany towar powinien zostać przesłany wraz z reklamacją w formie pisemnej na adres:
Apia sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 66
80-244 Gdańsk
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z reklamacją w formie pisemnej, ustosunkuje się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie.