Zwroty i reklamacje

Zwroty

Źle dobrany rozmiar, nieudany zakup?

Klienci APIA mają aż 21 dni na podjęcie decyzji - zwrot bądź wymianę zamówionych artykułów. Zwrotu artykułów można dokonać do 21 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przyjmujemy jedynie nowe, nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usuwać metek i nie zabrudzić lub uszkodzić butów. Powinny one być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.

W celu zapewnienia sprawnego i bezpiecznego przewozu towaru podlegającego wymianie bądź zwrotowi zalecamy zapakowanie towaru w paczkę. Możesz użyć w tym celu oryginalne opakowanie, w którym towar został doręczony. 

Procedura zwrotu

Jak zwrócić produkt?

  1. Wypełnij dokumenty zwrotu
    Wypełnij Formularz zwrotu, który załączamy do przesyłki, i dołącz go do zwracanego towaru wraz z otrzymanym paragonem.

    Formularz zwrotu znajdziesz w swojej paczce lub możesz pobrać go online.

  2. Starannie zapakuj przesyłkę

  3. Adres i termin wysyłki
    Wyślij towar, wraz z wypełnionym Formularzem zwrotu i paragonem, na własny koszt, dogodną dla siebie formą wysyłki. Masz na to 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu. Zwrot wyślij na adres:

    Apia sp. z o.o. 
    ul. Grunwaldzka 66
    80-244 Gdańsk

  4. Możesz też zwrócić towar osobiście do jednego z naszych salonów.

Zwrot należności

Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie do 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie (nie dotyczy towarów uszkodzonych lub nie odesłanych). Poinformujemy Cię o tym mailowo.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „płatności gotówką przy odbiorze w salonach” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe.

Reklamacje

Przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej zachęcamy do kontaktu na sklep@apia.pl.
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres sprzedawcy, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany towar powinien zostać przesłany wraz z reklamacją w formie pisemnej na adres:

Apia sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 66
80-244 Gdańsk

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z reklamacją w formie pisemnej, ustosunkuje się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie.